Nisan 17, 2014

just give me some candy

Hellöö Öykücüm,

Bu aralar anlamsız bir koşuşturma içindeyim. Ama sanma ki bu koşuşturma zevkli, eğlenceli. Terbiyeni bozmak istemem ama bok gibi bir hayatım bu aralar. Neyse ki, sen doğacaksın, ben seni göreceğim ve bütün sıkıntılarım yerini yaşama sevincine ve birini koşulsuz sevmenin verdiği huzura bırakacak. Şimdi sen yoksun ya, annenin kafasında bir sürü soru işareti var sana dair, sen geleceksin ya, sonra ne soru kalacak ne cevap. Ağlayacaksın, tüm cevapları unutacak annen (: Güleceksin, tüm sorular yanıt bulacak.

Bugün az birazcık depresifim be bebit. Böyle günlerde eğer bu ruh halimden kurtulmak istersem hemen Paolo Nutini' nin Candy parçasını açarım. Aslında parça değil de klibi mutlu eder beni. Klipteki gelin olduğumu düşünürüm mesela, olay gelin olmak da değil gerçi. Kahkahalar atarak dans eden pembe elbiseli tombul teyze de olabilirim, mikrofon da, gitar da. Hatta çocukların delice kovaladığı tavuklardan biri. Tavuk ve horozdan da çok korkarım aslında, küçükken tepelemişti bir kere. Oysa ki tek yaptığım elimdeki çomakla tavuğun başını sevmeye çalışmaktı. Yanlış anlaşıldım uçamayan kanatlılar tarafından, çok talihsiz. Naif hayvansever kişiliğim büyük bir darbe aldı o gün (: Neyse işte, o klipte olduğumu düşlemem yeter. 4-5 kere klibi izledikten sonra ve iç huzur birazcık dengelendikten sonra başka parçalara geçerim, öyle gün biter gider işte. Müzik olmasaydı ne olurdu, düşünemiyorum bile. Ben kesin çok mal birşey olurdum. Umarım senin de gerçek bir müzik zevkin olur bebeğim. Sen büyüdüğünde Justin Bieber da belki uyuşturucu yüzünden falan müziği bırakmak zorunda kalır, kimbilir (: Şu ölümlü dünyada gitmek istediğim bir festival var, Glastonbury Festivali, belki beraber gideriz. Zaten o festivale gidebilmek için gereken ekonomik koşulları ben ancak 20 yıl sonra sağlayabilirim. Sonrasında da para mühim değil, iş annen ve babandan izin almakta ;) Eee tabii o zamanlar ben 50 yaşında olacağım için fiziksel durumum da önemli ki bunu şimdiden düşünmeye gerek yok (:

Kısacası bebeğim, müzik iyidir, hoştur, dinlenmeli ve dinletilmelidir.

Öptüm seni minik minik tatlı bebek :*





0 kişi çemkirmiş,iyi etmiş.:

 
Free Hit Counter